0

Termeni si conditii privind precomenzile

Un produs la precomandă este un produs indisponibil momentan (stocul a fost epuizat sau produsul încă nu a fost lansat) şi care poate fi rezervat înainte de reaprovizionare, respectiv înainte de lansare.
Magazinul îşi rezervă dreptul de a modifica fără preaviz data de aprovizionare/reaprovizionare şi/sau preţul produsului.


Prin precomandă produsul este rezervat pentru Dvs., în limita cantităţii ce va deveni disponibilă după reaprovizionare sau lansare.
Ordinea înregistrării precomenzilor stabileşte ordinea onorării comenzilor, în limita cantităţii disponibile.

Pentru înregistrarea unei precomenzi vă rugăm să completaţi formularul care se deschide prin butonul „precomandă”.
După înregistrarea precomenzii veţi primi un e-mail automat, care certifică transmiterea precomenzii.
În termen de 3 zile de la înregistrarea precomenzii veţi primi un nou e-mail prin care vi se va comunica data la care produsul devine disponibil / imposibilitatea aprovizionării, termenul estimativ de expediere, preţul, precum şi alte detalii, în funcţie de situaţie.


De îndată ce produsul devine disponibil colegii noştri vă vor contacta telefonic pentru plasarea comenzii ferme. După înregistrarea comenzii ferme, produsul se va expedia, în funcţie de opţiunea Dvs. la adresa indicată sau într-unul dintre Magazinele Certificate LEGO (Optiunea de Ridicare personala din magazin este valabila numai pentru precomenzile de minim 100 lei). Dacă aţi optat pentru ridicarea comenzii dintr-unul dintre Magazinele Certificate LEGO, aceasta se va păstra pentru Dvs. pentru 3 zile calendaristice, calculate din ziua în care vi s-a comunicat că produsul a ajuns în Magazinul Certificat LEGO şi se poate ridica. Comenzile neridicate în termen de 3 zile, se anulează fără alte notificări.


În situaţia în care colegii noştri nu reuşesc să vă contacteze telefonic, vă vor trimite un e-mail privind disponibilitatea produsului. În lipsa unui răspuns la e-mail până în următoarea zi lucrătoare, colegii vor încerca să vă contacteze telefonic din nou. Dacă colegii noştri nu reuşesc să vă contacteze telefonic nici a doua oară precomanda se va anula.
Înregistrarea unei precomenzi NU constituie comandă fermă! Ca atare, clientul poate renunţa oricând la precomandă, iar magazinul nu poate fi tras la răspundere dacă produsul nu a fost aprovizionat/reaprovizionat sau a fost aprovizionat/reaprovizionat în cantitate insuficientă şi/sau cu întârziere.