addedtocartAdăugat în coș

addedtocart

Către coșul tău

Continuă cumpărăturile

Livrare, returnare, garanţii

 

1. Modalitati de livrare

 

Livrăm oriunde în România prin intermediul curieratului şi oferim posibilitatea de ridicare GRATUITĂ a comenzilor din magazinele noastre.

 

Taxa de livrare pentru comenzile cu valoare mai mica de 299 lei este de:
• 17.99 lei pentru livrari prin curier
• 13.99 lei pentru livrari in EasyBox

Taxa suplimentara pentru plata ramburs: 5 lei.

Comenzile în valoare de peste 299 de lei sunt livrate gratuit.

Comenzile înregistrate înainte de ora 14.00 în zilele lucrătoare se expediază (se predau firmei de curierat) în aceeaşi zi. Comenzile înregistrate după ora 14.00 în zilele lucrătoarea, precum şi cele înregistrate în zilele nelucrătoare, se expediază (se predau firmei de curierat) în următoare zi lucrătoare. Exceptie: pregatirea comenzilor care cuprind piese LEGO la bucata durează 2-3 zile lucrătoare.

Livrarea prin curier durează, de obicei, 1-2 zile lucrătoare însă pot apărea întârzieri în perioadele aglomerate (de Crăciun, de Moş Nicolae, de Paşti, de 1 iunie, etc.) sau în condiţii meteorologice nefavorabile. 

 

Comenzile care conțin mai multe produse vor fi expediate într-un singur colet sau în colete separate. Pentru fiecare colet expediat, vei primi SMS cu numărul AWB-ului. Chiar dacă produsele sunt expediate în colete diferite, taxa de livrare se percepe o singură dată.

 

Optiunea de Ridicare personala din magazin este valabila numai pentru comenzile de minim 100 lei achitate online cu cardul. Comenzile la care s-a optat pentru ridicare personală din magazin se pot ridica după confirmarea telefonică a livării acestora la punctul de ridicare. 

 

Optiunea de Ridicare din Easy Box este valabila numai pentru comenzile achitate online cu cardul.

 

În oraşele în care există Magazine Certificate LEGO fizice (https://brickdepot.ro/magazine), de luni până duminică, în intervalul 10:00-22:00, produsele se pot comanda prin aplicațiile Glovo și Tazz. Locațiile devin disponibile dacă vă aflați în proximitatea de 5 km a unui Magazin Certificat. 

 

Taxă de livrare Glovo: 14,99 lei 

Taxă de livrare Tazz: 16,99 lei 

 

Modalitate de plată comenzi plasate prin aplicațiile Glovo și Tazz: online cu cardul. 

Beneficiile programului VIP nu se aplică, în urma achizițiilor realizate prin platformele Tazz și Glovo. Punctele VIP nu se alocă și nici nu pot fi utilizate drept metodă de plată. 

  • Customer Service Tazz: 0372 061 483  

  • Customer Service Glovo: 031 130 5100; 031 229 5267

 

 

2. Modalitati de plata
 

- Ramburs (plata la curier, in momentul primirii coletului). Pentru aceasta modalitate de plata se percepe o taxa suplimentara de 5 lei, in cazul comenzilor cu valoare mai mica de 299 lei. 

- Plata online, cu cardul. Posibilitate de plata in 3 sau 6 rate fara dobanda prin cardul Star BT. 

- Transfer Bancar (OP) în contul RO52BTRLRONCRT0220619401. Comenzile la care se optează pentru plata prin transfer bancar se expediază (se predau firmei de curierat) numai după ce plata este vizibilă în contul nostru. 

 

Optiunea de ridicare personală din magazin, este disponibila numai pentru comenzile achitate online cu cardul. 

 

Optiunea de ridicare din EasyBox este disponibila numai pentru comenzile achitate online cu cardul. 

 

Comenziile plasate prin aplicațiile Glovo și Tazz se pot achita online cu cardul. 

 

3. Returnarea produselor
 

3.1. Comenzi online

 

Potrivit articolului 9 alin. 1 din O.U.G. nr. 34/2014, consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanţă sau dintr-un contract în afara spaţiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere. Noi, am decis să prelungim acest termen până la 30 de zile.  Aşadar, aveţi dreptul de vă retrage din prezentul contract, fără a preciza motivele, în termen de 30 zile.

 

Perioada de retragere expiră după 30 zile începând de la ziua „la care dumneavoastră sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, intraţi în posesia fizică a produselor”. Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a va retrage din prezentul contract, utilizând o declaraţie neechivocă, de exemplu, o scrisoare trimisă prin poştă, fax sau e-mail. Adresa de comunicare este: S.C. Brick Depot S.R.L., str. Corneliu Coposu, nr. 111, Cluj-Napoca, 400281, jud. Cluj, email: contact@brickdepot.ro.

 

Formularul standard de retragere poate fi descarcat de AICI

 

După completarea Formularului de retragere, îl puteţi transmite prin oricare dintre modalităţile sus arătate. Atunci când optaţi pentru transmiterea deciziei de retragere în format electronic, vă vom transmite, fără întârziere, pe un suport durabil, de exemplu prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retragere.”

 

Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteţi comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

 

Dacă vă retrageţi, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la Dvs., inclusiv costurile livrării, cu excepţia costurilor suplimentare determinate de faptul că aţi ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informaţi cu privire la decizia Dvs. de a vă retrage din prezentul contract.

 

Vom efectua această rambursare folosind aceeaşi modalitate de plată ca şi cea folosită pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care v-aţi exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare. În nici un caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.

 

Menţionăm că :„putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele sau până la momentul la care ne-aţi furnizat dovada ca aţi trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată.”

 

„Expediaţi produsele către S.C. Brick Depot S.R.L., Cluj-Napoca, str. Valea Seaca FN, 400279, jud. Cluj, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, în decurs de maximum 30 zile de la data la care ne-aţi comunicat retragerea. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 30 zile.” Expedierea se face numai prin firme de curierat care asigura livrarea la punctul de lucru sus menţionat al Brick Depot S.R.L. Nu ridicăm retururi de la sediul firmelor de curierat/easy-box etc.

 

Potrivit art. 14 alin. 2 din O.U.G. nr. 34/2014 „va trebui sa suportaţi costul direct al returnării produselor.”

Alternativ, puteti opta pentru retur în Magazinele Certificate LEGO fizice. (Locatia acestora: https://brickdepot.ro/magazine-certificate-lego-ezp-62). În cazul acestui tip de retur este obligatorie prezentarea în magazin a facturii de achiziţie. Dacă nu mai deţineţi factura, vă rugăm să o solicitaţi, în prealabil, prin e-mail. Facturile se trimit, la cerere, prin e-mail, în zilele lucrătoare în intervalul 10-16. Restituirea contravalorii returului se va face în numerar în magazin numai dacă: se prezintă factura de achiziţie, este un retur integral şi, numărul de puncte disponibile în contul VIP este cel puţin egal cu valoarea returului VIP (regulă aplicabilă numai pentru clienţii VIP). În lipsa facturii de achiziţie, returul nu se poate preda în magazin.

 

Potrivit art. 14. alin. 3 din O.U.G. nr. 34/2014 „sunteţi responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităţilor şi funcţionării produselor.” Diminuarea valorii produsului se suportă de Dvs. Suma reprezentând diminuarea valorii produsului se va scădea din suma ce vi se cuvine ca urmare a exercitării dreptului de retragere.

 

3.2. Achiziţii din magazinele fizice


Pentru achiziţiile din magazinele fizice clienții pot opta pentru schimbarea produselor, respectiv restituirea contravalorii acestora, în condiţiile şi cu limitările de mai jos:
o Termenul de retur sau schimb este de 30 de zile.
o Se acceptă la retur sau schimb exclusiv produsele care sunt intacte, inclusiv cutia.
o Procesarea returului sau a schimbului presupune: prezentarea bonului fiscal care atestă achiziţionarea produselor din Magazinul Certificate LEGO fizice. Excepţie: În cazul achiziţiilor realizate de persoanele înregistrate în Programul VIP LEGO, returul/schimbul se poate procesa în baza cardului VIP LEGO sau a prezentării datelor care permit identificarea contului VIP LEGO utilizat la achiziţie (adresa de e-mail şi/sau număr de telefon).
Reguli specifice pentru schimb:
• Produsul de schimb trebuie să aibă valoare cel puţin egală cu valoarea produsului schimbat.
Schimbul de produse aferent unui bon fiscal pe care au fost aplicate diferite reduceri şi/sau a fost achitat (total sau parţial) cu carduri cadou şi/sau prin care au fost acordate cadouri este posibil numai dacă este un schimb total .
Schimbul parţial este posibil numai în cazul achiziţiilor la care nu au fost utilizate niciun fel de reduceri şi/sau nu au fost achitate (total sau parţial) cu carduri cadou şi/sau nu s-au oferit cadouri. Schimbul parţial este posibil în cazul achiziţiilor achitate total sau parţial cu puncte VIP LEGO.
Reguli specifice pentru retur:
• Nu se acceptă la retur achiziţiile achitate total sau parţial cu carduri cadou .
• Cadourile oferite cu ocazia achiziţionării produselor care se returnează trebuie restituite (în stare intactă) sau contravaloarea acestora se va scădea din suma de restituit.
• Reducerea/gratuitatea acordată în cadrul campaniilor 1+1 gratis, 2+1 gratis, % reducere la achiziţia a 2, 3 etc. produse se va factura în caz de retur parţial şi se va reţine din suma de restituit.
Reguli speciale pentru clienţii VIP: în momentul procesării returului (emiterea facturii storno) numărul punctelor VIP disponibile în contul VIP trebuie să fie cel puţin egal cu valoarea returului . Dacă valoarea returului este mai mare decât numărul punctelor VIP disponibile, diferenţa se va scădea din suma de restituit.
• Restituirea contravalorii returului se face în numerar, în magazin, atunci când returul este integral , bonul fiscal nu conţine un schimb de produse şi numărul punctelor VIP este cel puţin egal cu valoarea returului.
• În caz de retur parţial şi/sau atunci când numărul punctelor VIP este mai mic decât valoarea returului şi/sau atunci când pe bonul fiscal figurează un schimb de produse şi/sau în cazul returului unor achiziţii realizate prin platforme terţe (TAZZ, GLOVO) este obligatorie completarea formularului online de retragere (disponibil in magazin), iar restituirea contravalorii returului se face prin virament bancar în termen de 14 zile de la predarea returului şi transmiterea formularului.
Nu se acceptă la retur achiziţiile achitate total sau parţial cu carduri cadou. Achiziţiile achitate total sau parţial cu carduri cadou se acceptă la schimb total.

 

4. Garanţia produselor
 

Garanţia este certitudinea conformităţii unui produs şi se aplică oricărui produs cumpărat din magazinele noastre.
 

Bonul fiscal şi/sau factura ţin loc de certificat de garanţie.
Pentru a beneficia de garanţie vă rugăm să păstraţi factura şi/sau bonul fiscal emis către Dvs.
 

Termenul de garanţie este de 24 luni de la data cumpărării produsului. În această perioadă consumatorul, în funcţie de natura produsului neconform, este îndreptăţit să ceară, fără plată, completarea pieselor lipsă din seturi, respectiv înlocuirea produsului, atunci când neconformitatea priveşte alte produse decât seturile LEGO sau LEGO DUPLO. Completarea setului LEGO sau LEGO DUPLO cu piesele lipsă, respectiv înlocuirea produsului se va face în termen de 15 zile de la data la care cumpărătorul a adus la cunoştinţă vânzătorului lipsa de conformitate a produsului. Atunci când completarea setului LEGO sau LEGO DUPLO cu piesele lipsă nu este posibilă, respectiv celelalte produse nu pot fi înlocuite, consumatorul poate cere rezoluţiunea contractului.
 

Toate produsele se folosesc potrivit destinaţiei lor. Jucăriile doar pentru construit, potrivit instrucţiunilor de utilizare, cutiile de depozitare doar pentru depozitarea jucăriilor, în limita de greutate şi volum permisă, cănile, cutiile de sandwich şi alte asemenea doar pentru servirea de băuturi, respectiv depozitarea mâncării etc. Produsele sunt destinate a fi folosite în interior, sub sancţiunea pierderii garanţiei. Uzura normală a produsului, ruperea sau zgârierea acestuia ca urmare a lovirii sale, decolorarea, incendierea sau deteriorarea ca urmare a expunerii la soare sau la o altă sursă puternică de căldură sau a contactului cu apa, vopsirea produsului de către client, defectele produse de condiţiile improprii de utilizare şi depozitare, curăţarea prin metode improprii sau cu substanţe neadecvate, spargere / ciobirea produselor din ceramică, nu sunt acoperite de garanţie. Produsele consumabile nu beneficiază de garanţie (creioane, radiere etc.).

 

 

5. Informare EEE si BA
 

Importatorul respecta prevederile OUG nr. 5/2015 privind deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE) si ale HG nr. 1132/2008 privind regimul bateriilor si acumulatorilor si al deseurilor de baterii si acumulatori.

 

Importatorul este înregistrat în Registrul producatorilor de baterii si acumulatori sub numarul: RO - 2015 - 04 - B&A – 0715 din 15.04.2015.

 

Importatorul este înregistrat în Registrul Producatorilor si Importatorilor de EEE sub numarul: RO - 2018 - 04 - EEE – 2234 - II din 19.04.2018.

 

Transferul de responsabilitate privind colectarea, valorificarea si reciclarea DEEE-urilor si a deseurilor de baterii si acumulatori portabili a fost facut catre organizatia colectiva CCR.

 

S.C. BRICK DEPOT S.R.L. preia gratuit DEEE-uri, în sistemul 1:1, cf. OUG 5/2015, art. 11(1) si deseuri de baterii si acumulatori portabili cf. HG 1132/2008, art. 7(9).

 

CCR preia pe baza contractului încheiat cu importatorul toate DEEE-urile si toate deseurile de baterii si acumulatori colectate prin importator.

 

Informatii pentru utilizatorii de aparatura electrica si electronica, precum si pentru utilizatorii de baterii si acumulatori

 

Art. 34/OUG 5/2015 si Art. 14/HG 1132/2008

 

Pretul produselor cuprinde costurile colectarii, tratarii si eliminarii în conditii de protectie a mediului ale EEE si ale bateriilor / acumulatorilor portabili.

 

Costurile colectarii, tratarii si eliminarii în conditii de protectie a mediului ale EEE si ale bateriilor / acumulatorilor portabili se regasesc pe verso.

 

DEEE-urile, ca si deseuri de baterii si acumulatori (DB&A), nu se elimina ca deseuri municipale nesortate, ci se colecteaza selectiv (S.C. Brick Depot S.R.L. preia de la clientii sai DEEE si baterii uzate).

 

Echipamentele electrice si electronice, bateriile si acumulatorii, marcate cu simbolurile de mai jos fac obiectul colectarii selective, deci nu se amesteca cu deseurile menajere.

 

Deseurile de echipamente electrice si electronice, bateriile uzate, sunt nocive si nu sunt biodegradabile. Nu depozitati DEEE si DB&A în locuri nesupravegheate (langa ghenele de gunoi sau în alte locuri publice). Acestea nu numai ca sunt un pericol pentru mediu dar iau si drumul unei valorificari necorespunzatoare care implica consecinte uneori incalculabile pentru sanatatea umana.

 

Recicleaza împreuna cu noi: la cumpararea unui aparat electric de la S.C. Brick Depot S.R.L. puteti aduce unul uzat asemanator la schimb. La S.C. Brick Depot S.R.L. puteti preda orice tip de baterii si acumulatori portabili uzati (fara acumulatori auto).

 

Încearca acasa, pe strada si la birou sa dai un exemplu celor din jur:

 

Colecteaza separat obiectele din plastic si hartie si depune-le numai în containerele speciale aflate în jurul casei sau în magazine; foloseste cat mai putine pungi din plastic (acestea se degradeaza într-o perioada de cateva sute de ani). Acelasi lucru se poate întampla cu substantele periculoase care sunt continute în aparatura electrica, în baterii si acumulatori care ajung din neglijenta în sol, apa sau aer.

 

Preda DEEE-urile si toate tipurile de baterii numai la punctele de colectare special amenajate.

 

Informatii privind punctele de colectare si transport DEEE / deseuri de baterii si acumulatori portabili: http://www.relectra.ro/ro/partneri-colectare-transport.

 

Descarcă documentul în format PDF: Informare-clienti-EEE-si-BA.

 

Pentru mai multe detalii nu ezita sa ne contactezi.

 

Alătură-te Clubului VIP!

Devino client VIP și fii primul care află toate noutățile din lumea LEGO. Mai mult, acumulezi puncte la fiecare comandă, ai acces la cadouri LEGO exclusive și la multe alte beneficii.

vip_page_image Mai mult